Kolekcia 2018
Dámske tričko Kilpi COMBO-W je vyrobené z rýchloschnúceho, funkčného, priedušného materiálu OPTI-DRY. Tričko má krátky rukáv, okrúhly výstrih, reflexné prvky, ploché švy, pre pohodlnejšie nosenie, dlhší zadný diel, silikónový potlač na rukávoch. Na zadnej časti sú štyri vrecká na nevyhnutné maličkosti, ktoré potrebujete pri vašich outdoorových aktivitách ako sú napr. Beh, cyklo. Tričko je kompresný, používaním týchto modelov získavajú vaše namáhané svaly viac kyslíka, zlepšuje sa krvný obeh, tým pádom sa zvyšuje váš výkon.
Pre urýchlenie Vašej výmeny nám prosím k odosielanému tovaru priložte informačný formulár a účtenku. Ako môžete vymeniť zakúpený tovar? Ak ste si objednali tovar, ktoré Vám nesedí alebo nie je úplne podľa Vašich predstáv, tak Vám ho radi vymeníme za inú veľkosť alebo iný tovar. Nepoškodený a nenosený tovar stačí zabaliť a spolu s formulárom odoslať späť na našu predajňu. Kupujúci má právo na výmenu tovaru do 14 dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu. Neprijímame tovar k výmene v prípade, že tovar neprejde kontrolou z týchto dôvodov:
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme akceptovať požiadavku na výmenu a tovar bude vrátený späť.
Ak to máte na naše predajne ďaleko a nemôžete využiť bezplatný vrátenie, tak vyskúšajte novú službu Zásielkovňa.sk. Tá ponúka pri výmene, vrátenie alebo reklamáci zaslať spätnú zásielku iba za 2,30 EUR. Stačí prísť na pobočku Zásielkovňa.sk a povedať náš unikátny kód: 95327497 Obsluha na pobočke Vám vytlačí a nalepí štítok s našou spätnou adresou. Na pobočke je podanie zadarmo, ale služba spätná zásielka je spoplatnená čiastkou 2,30 EUR, ktorú zákazníkovi bude účtovať náš e-shop. Viac informácií o Zásielkovně nájdete tu: ZOBRAZIŤ
Žiadame zákazníkov, aby tovar zasielali na predajňu, z ktorej bola zásielka expedovaná:
|
Tovar, ktorý vraciate späť NEPREDKLADAJTE NA DOBIERKU. Takto došlá zásielka nebude prijatá.
Náklady spojené s vrátením tovaru: hradíte priame náklady spojené so zaslaným tovarom na výmenu.
V prípade zle zvolenej veľkosti zákazníkom si vyhradzujeme právo znova naúčtovať náklady spojené s dopravou.
Odošleme Vám novú zásielku rovnakú dopravou, ktorú ste si zvolili vo Vašej objednávke. Náklady uhradíte na dobierku.
Prípadne si tovar môžete vyzdvihnúť zadarmo na našich predajniach Vrchlabí a Trutnov.
Formulár pre výmenu tovaru si môžete stiahnuť tu: FORMULÁR NA VÝMENU
Pre urýchlenie Vášho odstúpenie nám prosím k odosielanému tovaru priložte vzorový formulář a účtenku.
Formulár pre vrátenie tovaru si môžete stiahnuť tu: FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU
|
Kupujúcemu sa odporúča, aby pri dodaní zásielky od prepravcu - Slovenskej pošty, skontroloval stav zásielky (poškodenie krabice). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá javí známky poškodenia. Pokiaľ takto poškodenú zásielku prevezme, je nevyhnutné poškodenie spísať v preberacom protokole prepravcu. Na neskoršiu reklamáciu v tomto smere nebude braný ohľad. Po prevzatí zásielky sa na tovar vzťahuje záruka 24 mesiacov. V prípade, že sa počas tejto doby vyskytne vada na výrobku má kupujúci právo na reklamáciu. V tom prípade skopírujte faktúru, popr. napíšte na list papiera Vaše meno, adresu, telefón, číslo objednávky (faktúry) a spolu s tovarom zašlite na adresu uvedenú na faktúre (popr. na našich stránkach). |
||||||||||||||||||||
Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame použiť reklamačný formulár. | ||||||||||||||||||||
Tovar na reklamáciu zasielajte čisté. Zabaľte do vhodného obalu. Dopravca neručí za zle zabalené zásielky a výrobca neuzná záruku u tovaru poškodeného pri preprave. Kupujúci je pri uplatnení reklamácie povinný odovzdať Tovar čisté v súlade s hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami vrátane všetkých súčastí a príslušenstva. (Podľa zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdravia je nutné veci k ďalšej manipulácii predkladať vždy čisté). Predávajúci je oprávnený odmietnuť prijatie Tovar do reklamácie, pokiaľ je Tovar znečistené alebo sú znečistené jeho súčasti. Prosíme o zaslanie reklamácie na predajňu, z ktorej Vám bol tovar odoslaný *:
Na vybavenie reklamácie má predávajúci 30 dní od prevzatia tovaru. V prípade, že reklamácia bude oprávnená, má kupujúci právo na úhradu nevyhnutných nákladov, najmä poštovného, ktoré uhradil pri odoslaní reklamovaného tovaru. V tom prípade oskenujte podací lístok a zašlite na náš kontaktný e-mail. V prípade, že výrobca reklamáciu uzná, bude čiastka vrátená na Vami uvedený účet alebo Vám bude zaslaný totožné nový tovar. Po vybavení reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Všetky doklady týkajúce sa reklamácie si vždy starostlivo uschovajte.
Ak to máte na naše predajne ďaleko a nemôžete využiť bezplatný vrátenie, tak vyskúšajte novú službu Zásielkovňa.sk. Tá ponúka pri výmene, vrátenie alebo reklamáci zaslať spätnú zásielku iba za 2,30 EUR. Stačí prísť na pobočku Zásielkovňa.sk a povedať náš unikátny kód: 95327497 Obsluha na pobočke Vám vytlačí a nalepí štítok s našou spätnou adresou. Na pobočke je podanie zadarmo, ale služba spätná zásielka je spoplatnená čiastkou 2,30 EUR, ktorú zákazníkovi bude účtovať náš e-shop. Viac informácií o Zásielkovně nájdete tu: ZOBRAZIŤ
Formulár na reklamáciu tovaru si môžete stiahnuť tu: REKLAMAČNÝ FORMULÁR |
Pokyny k platbe bankovým prevodom:
Objednaný tovar bude vyexpedovaný po pripísaní platby na vyššie uvedený účet.
Informácie k expedícii:
SLOVENSKO
Pri objednávke nad 75 EUR je doprava ZADARMO
Možnosti dopravy | |
Doprava do zahraničí (GLS) | 4,90 EUR |
Zásielkovňa.sk | 3,90 EUR |
Možnosti platby | |
Dobierka GLS | 1,90 EUR |
Dobierka Zásielkovňa.sk | 0,90 EUR |
Platba vopred (príkazom) | 0 EUR |
Online platobnou kartou (MasterCard, VISA) | 0 EUR |
**Cena dopravy se může lišit, protože je kalkulována dle aktuálního kurzu CZK / EUR.