Reklamácie tovaru

Kupujúcemu sa odporúča, aby pri dodaní zásielky od prepravcu, skontroloval stav zásielky (poškodenie). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá javí známky poškodenia. Pokiaľ takto poškodenú zásielku prevezme, je nevyhnutné poškodenie spísať v preberacom protokole prepravcu. Na neskoršiu reklamáciu v tomto smere nebude braný ohľad.

Po prevzatí zásielky sa na tovar vzťahuje záruka 24 mesiacov. V prípade, že sa počas tejto doby vyskytne vada na výrobku má kupujúci právo na reklamáciu.

   
Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame použiť reklamačný formulár.    

Tovar na reklamáciu zasielajte čisté. Zabaľte do vhodného obalu. Dopravca neručí za zle zabalené zásielky a výrobca neuzná záruku u tovaru poškodeného pri preprave.

Kupujúci je pri uplatnení reklamácie povinný odovzdať Tovar čisté v súlade s hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami vrátane všetkých súčastí a príslušenstva. (Podľa zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdravia je nutné veci k ďalšej manipulácii predkladať vždy čisté).

Predávajúci je oprávnený odmietnuť prijatie Tovar do reklamácie, pokiaľ je Tovar znečistené alebo sú znečistené jeho súčasti.

 

Žiadame zákazníkov, aby tovar k výmeně / vrátenie / reklamáciu zasielali na adresu:

Kilpi store a Regatta shop

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

CZECH REPUBLIC

 

Na vybavenie reklamácie má predávajúci 30 dní. V prípade, že reklamácia bude oprávnená, má kupujúci právo na úhradu nevyhnutných nákladov, najmä poštovného, ktoré uhradil pri odoslaní reklamovaného tovaru. V tom prípade oskenujte podací lístok a zašlite na náš kontaktný e-mail.

V prípade, že výrobca reklamáciu uzná, bude čiastka vrátená na Vami uvedený účet alebo Vám bude zaslaný totožné nový tovar.

Po vybavení reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

Všetky doklady týkajúce sa reklamácie si vždy starostlivo uschovajte.



Najlacnejšie možnosť pre reklamáciu tovaru:

Ak to máte na naše predajne ďaleko a nemôžete využiť bezplatný vrátenie, tak vyskúšajte novú službu Packeta.sk.

Tá ponúka pri výmene, vrátenie alebo reklamáci zaslať spätnú zásielku iba za 2,30 EUR.

Stačí prísť na pobočku Packeta.sk a povedať náš unikátny kód: 95327497

Obsluha na pobočke Vám vytlačí a nalepí štítok s našou spätnou adresou.

Na pobočke je podanie zadarmo, ale služba spätná zásielka je spoplatnená čiastkou 2,30 EUR, ktorú zákazníkovi bude účtovať náš e-shop.

Viac informácií o Zásielkovně nájdete tu: ZOBRAZIŤ

 


 

Formulár na reklamáciu tovaru si môžete stiahnuť tu: REKLAMAČNÝ FORMULÁR

 


   

 

Prečo HS-SPORT?
Zákazníkov odporúča reálne recenzie našich zákazníkov
Doprava zdarma pri nákupe nad 99 EUR
Expedícia do 24h široký výber skladom

  

Svojim súhlasom zaistíte, že si náš web bude pamätať, čo máte v košíku, odporučí produkty podľa Vášho výberu, a zapamätá si Vaše prihlásenie, takže sa nemusíte prihlasovať zakaždým, keď náš e-shop navštívite. Cookies sú malé súbory, ktoré sa dočasne ukladajú vo Vašom prehliadači – súhlasom so spracovaním súborov cookies nám pomôžete zlepšovať náš web.

Podrobné nastaveniePovoliť všetko
GLAMI
Glami