Reklamácie tovaru

Kupujúcemu sa odporúča, aby pri dodaní zásielky od prepravcu - společnosti InTime, skontroloval stav zásielky (poškodenie krabice). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá javí známky poškodenia. Pokiaľ takto poškodenú zásielku prevezme, je nevyhnutné poškodenie spísať v preberacom protokole prepravcu. Na neskoršiu reklamáciu v tomto smere nebude braný ohľad.

Po prevzatí zásielky sa na tovar vzťahuje záruka 24 mesiacov. V prípade, že sa počas tejto doby vyskytne vada na výrobku má kupujúci právo na reklamáciu. V tom prípade skopírujte faktúru, popr. napíšte na list papiera Vaše meno, adresu, telefón, číslo objednávky (faktúry) a spolu s tovarom zašlite na adresu uvedenú na faktúre (popr. na našich stránkach).

Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame použiť  reklamačný formulár

Tovar na reklamáciu zasielajte čisté. Zabaľte do vhodného obalu. Dopravca neručí za zle zabalené zásielky a výrobca neuzná záruku u tovaru poškodeného pri preprave.

Adresa pre zasielanie reklamácií:

         Kilp store a Regatta shop,
         IT Centrum - 1. poschodie,
         Krkonošská 16,
         54301 Vrchlabí

 

Na vybavenie reklamácie má predávajúci 30 dní od prevzatia tovaru. V prípade, že reklamácia bude oprávnená, má kupujúci právo na úhradu nevyhnutných nákladov, najmä poštovného, ​​ktoré uhradil pri odoslaní reklamovaného tovaru. V tom prípade oskenujte podací lístok a zašlite na náš kontaktný e-mail.

V prípade, že výrobca reklamáciu uzná, bude čiastka vrátená na Vami uvedený účet alebo Vám bude zaslaný totožné nový tovar.

Po vybavení reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

Všetky dokumenty týkajúce sa reklamácie si vždy starostlivo uschovajte.

Crocs

1/2